Wednesday, December 29, 2010

Result PMR dan Holiday 2010

HAHAA, holiday 2010 tahun ni walaawehh , bestttt der :) Best memang best tapi bila dah 23 haribulan , adeehhh result pun macam taik anjing. Memang tak payah cakap lah , comfurm comfurm kena bebel. Macam doe je weh, before holiday dulu dorang sembang result PMR keluar 28. Aku punya la dah plan sini sana sampai LA. HAHHAHAHA , lagi lah. Tibe tibe BERITA cakap 23, memang berterabur lah plan aku.tapi boleh tahan puas lah dapat LEPAK sebulan dengan member:) lepass rindu sayang <3 HAHAHA. ewahhh. Dah la plan banyak tak jadi, dapat dapat result asyik kena lectureeee je. semua nye tak kena, itu ini. Aku punya lah tension gila sial, tapi lantak lah. Aku kan jenis, masuk telinga kanan keluar telinga kiri :D Bhaaaaha . btw, aku dapat jugak leeepass TENSION anjing ni. Family aku bawak aku lepak Pangkor. 3hari 2malam. So far, okayyyy lah . Tapi pasal result tu, dari situ aku berfikir. and aku terfikir, 'Do I need to change my atitude and behave myself ?'

No comments:

Post a Comment