Wednesday, December 29, 2010

First and Last .

Love. Mine ? HAHA. Bila cakap pasal cinta ni sumpah aku taktahu nak cakap ape . Aku ni same je macam korang. Sayang kat laki tu ,laki ni. Bila couple sayang. dah break benci, hina, pandang sebelah mata. Aku pun macam tu juga . Tapi kali ni lainnnn doe. Aku sayang dia lamaaaa sial -.- . Dia lah couple aku yang paling lama , paling besttt :) but now dia dah ada yang baru. HAHHHAA. SEDIHHHH siaaaaaalll. *walaupun aku masih mencintai kaw, aku harus lupakanku. meski hati aku masih menyayangi kauuuu, aku harus merelakannnn kau. HAHA , ayat tu je yang aku selalu fikir bila aku teringat dkat dia. Aku hope dia happy dengan gf baru dia. even aku tak boleh lupakan dia lg, tapi aku tahu dia takan jadi milik aku dah wei. Bahagia lah kaw di sisinya , amin :) Dia yang terakhir . Goodbyee sayang <3


Efaa -

No comments:

Post a Comment